A Helpcenter keretrendszer



Teljesen testre szabott CRM, Dokumentumkezelő, Szerződésnyilvántartó vagy Számlafeldolgozó megoldásra van szüksége gyorsan? Vagy esetleg a jelenleg excelben nyilvántartott különféle adatait, folyamatait szeretné megbízható, folyamatvezérelt megoldásra bízni?
Akkor az Ön vállalatának a testreszabott Helpcenter-alapú implementációink jelentik a megoldást!

A Helpcenter egy webalapú, grafikus folyamatszerkesztővel ellátott, rugalmasan konfigurálható általános vállalati információfeldolgozó keretrendszer. Legfontosabb felhasználási célterületei az alábbiak:

  • Kézenfekvő megoldás szolgáltató egységek/központok számára (belső vagy külső ügyfelekkel)
  • Általános vállalati információfeldolgozás: különféle információhalmaz nyilvántartása és feldolgozása előre definiált munkafolyamatok mentén.
A rendszer kialakítása rendkívül sokrétű alkalmazási lehetőséget kínál a vállalatok számára. A vállalti alaptevékenységhez kapcsolódó, kiemelt üzleti folyamatok és nyilvántartások mellett a Helpcenter egyetlen központi felületről kínál megoldást mindazon másodlagos, adminisztratív vállalati folyamatokra is, amelyek korábban méltatlanul papíron, vagy excel táblázatokban kerültek nyilvántartásra.
A kiforrott keretrendszernek köszönhetően rövid határidővel megbízható megoldásokat kínálunk, tetszőleges vállalati folyamat modellezésére. A csomagtermék funkciók mellett figyelmet szentelünk az egyéni igényeknek is és a Helpcenter megoldásainkat teljeskörűen testreszabjuk.
A munkafolyamat vezérelt kialakítás lehetővé teszi a folyamatok mérését (állapotok, felelősök, feldolgozási idők), és szolgáltatási sztenderdeknek való megfelelés ellenőrzését.

A keretrendszer legfontosabb jellemzői

  • Tetszőleges számú munkafolyamat létrehozását támogatja tetszőleges számú független szervezeti egység számára
  • Támogatja sok résztvevős folyamatok modellezését, jóváhagyásokkal, döntési pontokkal, email értesítésekkel. Workflow
  • Minden szervezet (ügyfélközpont) részére saját űrlapok, munkalista, jelentések (rendszerelemek) definiálhatók
  • Minden rendszerelem saját tervezővel rendelkezik, mely segítségével az objektumok bármikor módosíthatók, bővíthetők
  • A feldolgozási folyamatok rendkívül egyszerűen tervezhetők és módosíthatók egy grafikus felületű munkafolyamat-szerkesztővel
  • Jelentések: statisztikák, "pipeline"-riportok, erőforrás terheltségi riportok, szolgáltatási riportok, stb
  • Kifinomult, rendszerelemekre és folyamatlépésekre definiálható szerepköralapú jogosultsági rendszer
  • Részletes tevékenységnapló
  • A rendszer teljesen web alapú, nem igényel kliensoldali telepítést

Konkrét Helpcenter implementációk

Az alábbiakban felsorolunk néhány ügyfeleinknél megvalósított konkrét Helpcenter alapú implementációt:

Request form - Helpcenter
  • IT működés támogatására:
    • IT helpdesk
    • IT eszközbezerzési (hw, sw) folyamat automatikus jóváhagyási folyamatgenerálással
    • Változás menedzsment (szoftver, hardver környezet)
    • Konfiguráció menedzsment
    • Hw, Sw leltár
  • Szabályzat és eljárásrend könyvtár kialakítása
  • Költségelhatárolások kezelése
  • Szállítómenedzsment
  • Szerződésnyilvántartás és dokumentum menedzsment
  • Költségszámlák feldolgozása
  • Dolgozói meghatalmazások kezelése
  • Compliance nyilvántartások
  • Belső ellenőrzési nyilvántartások
  • Operatív CRM megoldások
  • Jogi terület támogatására teljeskörű iktatás és feladatkezelés
  • Banki folyamatok támogatása: veszteségek leírása, ügyfelekkel kapcsolatos kötelező nyomtatványok kezelése, kockázatfelmérés, PSZÁF regisztráció bankárok számára, stb...
  • Belső posta nyilvántartása
  • stb


Keressen elérhetőségeinken, hogy az Ön igényei szerint testreszabott bemutatót tarthassunk Önnek!

© 2004 - 2019 Codebase Kft.