A Helpcenter keretrendszer
Teljesen testre szabott CRM, Dokumentumkezelő, Szerződésnyilvántartó vagy Számlafeldolgozó megoldásra van szüksége gyorsan? Vagy esetleg a jelenleg excelben nyilvántartott különféle adatait, folyamatait szeretné megbízható, folyamatvezérelt megoldásra bízni?
Akkor az Ön vállalatának a testreszabott Helpcenter-alapú implementációink jelentik a megoldást!
A Helpcenter egy webalapú, grafikus folyamatszerkesztővel ellátott, rugalmasan konfigurálható általános vállalati információfeldolgozó keretrendszer. Legfontosabb felhasználási célterületei az alábbiak:
-
Kézenfekvő megoldás szolgáltató egységek/központok számára (belső vagy külső ügyfelekkel)
-
Általános vállalati információfeldolgozás: különféle információhalmaz nyilvántartása és feldolgozása előre definiált munkafolyamatok mentén.
A rendszer kialakítása rendkívül sokrétű alkalmazási lehetőséget kínál a vállalatok számára. A vállalti alaptevékenységhez kapcsolódó, kiemelt üzleti folyamatok és nyilvántartások mellett a Helpcenter egyetlen központi felületről kínál megoldást mindazon másodlagos, adminisztratív vállalati folyamatokra is, amelyek korábban méltatlanul papíron, vagy excel táblázatokban kerültek nyilvántartásra.
A kiforrott keretrendszernek köszönhetően rövid határidővel megbízható megoldásokat kínálunk, tetszőleges vállalati folyamat modellezésére. A csomagtermék funkciók mellett figyelmet szentelünk az egyéni igényeknek is és a Helpcenter megoldásainkat teljeskörűen testreszabjuk.
A munkafolyamat vezérelt kialakítás lehetővé teszi a folyamatok mérését (állapotok, felelősök, feldolgozási idők), és szolgáltatási sztenderdeknek való megfelelés ellenőrzését.
-
Tetszőleges számú munkafolyamat létrehozását támogatja tetszőleges számú független szervezeti egység számára
-
Támogatja sok résztvevős folyamatok modellezését, jóváhagyásokkal, döntési pontokkal, email értesítésekkel.

-
Minden szervezet (ügyfélközpont) részére saját űrlapok, munkalista, jelentések (rendszerelemek) definiálhatók
-
Minden rendszerelem saját tervezővel rendelkezik, mely segítségével az objektumok bármikor módosíthatók, bővíthetők
-
A feldolgozási folyamatok rendkívül egyszerűen tervezhetők és módosíthatók egy grafikus felületű munkafolyamat-szerkesztővel
-
Jelentések: statisztikák, "pipeline"-riportok, erőforrás terheltségi riportok, szolgáltatási riportok, stb
-
Kifinomult, rendszerelemekre és folyamatlépésekre definiálható szerepköralapú jogosultsági rendszer
-
Részletes tevékenységnapló
-
A rendszer teljesen web alapú, nem igényel kliensoldali telepítést
Az alábbiakban felsorolunk néhány ügyfeleinknél megvalósított konkrét Helpcenter alapú implementációt:
-
IT működés támogatására:
-
IT helpdesk
-
IT eszközbezerzési (hw, sw) folyamat automatikus jóváhagyási folyamatgenerálással
-
Változás menedzsment (szoftver, hardver környezet)
-
Konfiguráció menedzsment
-
Hw, Sw leltár
-
Szabályzat és eljárásrend könyvtár kialakítása
-
Költségelhatárolások kezelése
-
Szállítómenedzsment
-
Szerződésnyilvántartás és dokumentum menedzsment
-
Költségszámlák feldolgozása
-
Dolgozói meghatalmazások kezelése
-
Compliance nyilvántartások
-
Belső ellenőrzési nyilvántartások
-
Operatív CRM megoldások
-
Jogi terület támogatására teljeskörű iktatás és feladatkezelés
-
Banki folyamatok támogatása: veszteségek leírása, ügyfelekkel kapcsolatos kötelező nyomtatványok kezelése, kockázatfelmérés, PSZÁF regisztráció bankárok számára, stb...
-
Belső posta nyilvántartása
-
stb
Keressen elérhetőségeinken, hogy az Ön igényei szerint testreszabott bemutatót tarthassunk Önnek!