A telefonköltségek racionalizálásához vezető út első lépése a vállalati telefonhasználat jellegzetességeinek megismerése, a kiugró költségpontok azonosítása. Mivel azonban a telefonszolgáltatások tartalma, költségelemei és maga a telefonhasználat jellemzői is folyamatosan változnak, ezért aztán az optimális költségszint megtartásához a monitorozási és elemzési feladatokat időről időre meg kell ismételni és a szükséges finomhangolásokat el kell végezni.
A Business Calls rendszer a jelentéskészítő funkcióival ezt a tevékenységet támogatja.
A jelentéskészítő néhány jellegzetessége:
-
Jelentéskészítés mobil és asztali hívásokhoz
-
Bejövő, kimenő és belső forgalmi jelentések tetszőleges bontásban
-
Nyilatkozati hívásösszegző és hívásrészletező jelentések tetszőleges bontásban
-
Egyénileg összeállítható szűrő-, csoportosító- és rendezőfeltételek
-
Menthető és publikálható jelentések.
-
Grafikonkészítés
-
Excel és szövegformátum exportálás