Business Calls - Hívásstatisztika



 

Hívásstatisztikák, elemzések

A telefonköltségek racionalizálásához vezető út első lépése a vállalati telefonhasználat jellegzetességeinek megismerése, a kiugró költségpontok azonosítása. Mivel azonban a telefonszolgáltatások tartalma, költségelemei és maga a telefonhasználat jellemzői is folyamatosan változnak, ezért aztán az optimális költségszint megtartásához a monitorozási és elemzési feladatokat időről időre meg kell ismételni és a szükséges finomhangolásokat el kell végezni.

Business Calls Hívásstatisztika

A Business Calls rendszer a jelentéskészítő funkcióival ezt a tevékenységet támogatja.

 

A jelentéskészítő néhány jellegzetessége:

  • Jelentéskészítés mobil és asztali hívásokhoz
  • Bejövő, kimenő és belső forgalmi jelentések tetszőleges bontásban
  • Nyilatkozati hívásösszegző és hívásrészletező jelentések tetszőleges bontásban
  • Egyénileg összeállítható szűrő-, csoportosító- és rendezőfeltételek
  • Menthető és publikálható jelentések.
  • Grafikonkészítés
  • Excel és szövegformátum exportálás




© 2004 - 2024 Codebase Kft.